Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για την ολοκλήρωση εγγραφής των πρωτοετών φοιτητών

Σας ενημερώνουμε ότι η  υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών των εισακτέων ακαδημαϊκού έτους 2025-2026, θα πραγματοποιηθεί 

από 12-09-2025 έως και 18-09-2025

καθώς, σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘΑ,  η διαδικασία απόδοσης κωδικών πρόσβασης στους πρωτοετείς φοιτητές θα πρέπει οπωσδήποτε να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 22 Σεπτεμβρίου 2025, προκειμένου να ακολουθήσει αμέσως μετά η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφών/μετακινήσεων.

Τα δικαιολογητικά  θα πρέπει να  υποβληθούν ηλεκτρονικά μέσω της υπηρεσίας προεγγραφών:

https://uniportal.ihu.gr/login/registration 

για τη συμπλήρωση των προσωπικών σας στοιχείων και την εγγραφή στα πληροφοριακά συστήματα του Πανεπιστημίου.

* Προσοχή : κατά την είσοδό σας στο πεδίο "Κινητό Τηλέφωνο" θα πρέπει να πληκτρολογήσετε αρχικά το +30 και στη συνέχεια τον αριθμό του κινητού σας  πχ +306970000000 

 

Παρακαλούμε να ενημερωθείτε μέσα απο το σύνδεσμο ” Εγγραφές πρωτοετών”

https://www.ihu.gr/protoeteis-eggrafes

Στη σελίδα αυτή έχει:

  • ανέβει όλο το υλικό με αναλυτικές οδηγίες
  • τα βήματα που πρέπει να κάνουν οι φοιτητές/τριες
  • τα σχετικά δικαιολογητικά εγγραφής που θα πρέπει να ανεβάσουν οι  φοιτητές/τριες
  • υπάρχουν βοηθητικά βίντεο και φωνητικός βοηθός
  • αναλυτικός οδηγός για τις κύριες δομές του πανεπιστημίου που χρειάζεται να γνωρίζει ένας νέος φοιτητής/τρια

 

* Σε περίπτωση που δεν πραγματοποιήσατε ηλεκτρονική εγγραφή εισακτέου στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ για οιονδήποτε λόγο (π.χ. μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο εξαιτίας του οποίου δεν κατέστη δυνατή η εμπρόθεσμη ηλεκτρονική εγγραφή), είναι δυνατή η εγγραφή μετά την πάροδο της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης, ύστερα από αίτηση του εισακτέου, στην οποία εκτίθενται οι λόγοι της καθυστέρησης.
Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία εγγραφής πραγματοποιείται με υποβολή της αίτησης απευθείας προς τη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής είτε με φυσική παρουσία, είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων (π.χ. υποβολή της αίτησης μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας), είτε με ταχυδρομική αποστολή. Κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων ή ταχυδρομικής αποστολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστότοπου www.gov.gr ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής, στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει, είναι ακριβή και αληθή.
Η εν λόγω εκπρόθεσμη αίτηση εγγραφής (μαζί με όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής που αναφέρονται στο link   https://www.ihu.gr/protoeteis-eggrafes  ) υποβάλλεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας σαράντα πέντε (45) ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, δηλαδή έως 12-10-2025.  Η εγγραφή ολοκληρώνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Τμήματος ή της Σχολής. Τυχόν επιτυχόντες, που δεν εγγράφηκαν ούτε με αυτή τη διαδικασία, χάνουν το ως άνω δικαίωμα εγγραφής.

 

* Oι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας πασχόντων από σοβαρές ασθένειες 2025-2026, είτε ολοκλήρωσαν την ηλεκτρονική εγγραφή στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ, είτε θα εγγραφούν απευθείας στη Γραμματεία του Τμήματος επιτυχίας, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 6 της υπ’ αριθ. Φ.153/52642/Α5/10-05-2022 Υ.Α. (Β΄2320), πρέπει, οι ίδιοι ή μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου, να καταθέσουν στις Γραμματείες αυτοπροσώπως ή, εναλλακτικά, με ταχυδρομική αποστολή με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής, όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής που αναφέρονται στο link   https://www.ihu.gr/protoeteis-eggrafes  καθώς και τα παρακάτω δικαιολογητικά προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους:
α) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Τίτλου απόλυσης: απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικού του σχολείου από το οποίο αποφοίτησε.
β) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης που έχει εκδοθεί είτε α) από αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου, όπως αυτές συστήνονται κάθε χρόνο, με υπουργική απόφαση, σύμφωνα με την αρ. Φ.151/17897/Β6/2014 (Β΄ 358) κοινή υπουργική απόφαση, είτε β) από την Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% η οποία συγκροτείται με κοινή υπουργική απόφαση, κατόπιν εισήγησης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) του Υπουργείου Υγείας.
γ) Τρεις (3) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας

 

Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής σας, θα σας σταλεί απο τη Γραμματεία  στο email σας,το δελτίο ενεργοποίησης λογαριασμού, για τις δικές σας ενέργειες.

 

Αφού ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας θα μπορείτε μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας να λαμβάνετε Βεβαίωση σπουδών.

 

Καλή Ακαδημαϊκή χρονιά !

 

Κορυφή σελίδας