ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
σε αντιπαραβολή με το
ΠΑΛΑΙΟ που θα ισχύσει από το
ακαδημαϊκό έτος 2013-2014
Συντομογραφίες
ΜΓΥ: Μάθημα Γενικής Υποδομής
ΜΕΥ: Μάθημα Ειδικής Υποδομής
ΜΕ: Μάθημα Ειδικότητας
ΔΟΝΑ: (Μάθημα) Διοίκησης, Οικονομίας, Νομοθεσίας, Ανθρωπιστικών Επιστημών
Υ: Υποχρεωτικό μάθημα
ΕΥ: Επιλογής Υποχρεωτικό Μάθημα
Θ: Θεωρία (ώρες), ΑΠ: Ασκήσεις Πράξης (ώρες), Ε: Εργαστήριο (ώρες)
ΔΜ: Διδακτικές Μονάδες
Αντιστοιχήσεις μαθημάτων - διαδικασία μετάπτωσης από παλαιό σε νέο πρόγραμμα σπουδών εδώ
ΠΑΛΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||||||||||||
1ο Εξάμηνο |
|
1ο Εξάμηνο |
||||||||||||||
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
|
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
1 |
Εισαγωγή στην Πληροφορική |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
- |
2 |
4 |
4 |
1 |
Εισαγωγή στην Πληροφορική |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
1 |
1 |
4 |
5 |
|
2 |
Φυσική Ι |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
2 |
Βασικές Αρχές της Επιστήμης |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
2 |
4 |
5 |
||
3 |
Προγραμμα-τισμός Ι |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
5 |
3 |
Προγραμμα-τισμός Ι |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
2 |
1 |
5 |
6 |
|
4 |
Διοίκηση Επιχειρήσεων |
ΔΟΝΑ (Υ) |
2 |
- |
- |
2 |
3 |
4 |
Διοίκηση Επιχειρήσεων |
ΔΟΝΑ (Υ) |
2 |
- |
- |
2 |
3 |
|
5 |
Λογισμός Ι – Γραμμική Αλγεβρα |
ΜΓΥ (Υ) |
4 |
2 |
1 |
7 |
8 |
5 |
Λογισμός Ι – Γραμμική Αλγεβρα |
ΜΓΥ (Υ) |
4 |
2 |
1 |
7 |
8 |
|
6 |
Ξένη Γλώσσα |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
- |
- |
2 |
4 |
6 |
Ξένη Γλώσσα |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
- |
- |
2 |
3 |
|
Σύνολο |
25 |
30 |
Σύνολο |
24 |
30 |
ΠΑΛΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||||||||||||
2ο Εξάμηνο |
|
2ο Εξάμηνο |
||||||||||||||
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
|
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
1 |
Φυσική ΙΙ |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
- |
2 |
4 |
4 |
1 |
Φυσική |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
1 |
1 |
4 |
5 |
|
2 |
Προγραμμα-τισμός ΙΙ |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
2 |
Προγραμμα-τισμός ΙΙ |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
2 |
1 |
5 |
6 |
|
3 |
Ηλεκτρικά Κυκλώματα |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|
3 |
Ηλεκτρικά Κυκλώματα |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
4 |
Λειτουργικά Συστήματα Ι |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
- |
2 |
4 |
4 |
4 |
Λειτουργικά Συστήματα Ι |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
1 |
1 |
4 |
5 |
|
5 |
Λογισμός ΙΙ |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
1 |
- |
3 |
5 |
|
5 |
Λογισμός ΙΙ |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
1 |
- |
3 |
4 |
6 |
Θεωρία Πιθανοτήτων και Στατιστική |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
1 |
- |
3 |
5 |
6 |
Θεωρία Πιθανοτήτων και Στατιστική |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
1 |
- |
3 |
4 |
|
Σύνολο |
24 |
30 |
Σύνολο |
24 |
30 |
ΠΑΛΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||||||||||||
3ο Εξάμηνο |
|
3ο Εξάμηνο |
||||||||||||||
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
|
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
1 |
Λειτουργικά Συστήματα ΙΙ |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
- |
3 |
5 |
5 |
1 |
Λειτουργικά Συστήματα ΙΙ |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
2 |
1 |
5 |
6 |
|
2 |
Θεωρία της Πληροφορίας |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
1 |
- |
3 |
5 |
2 |
Θεωρία της Πληροφορίας |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
1 |
- |
3 |
4 |
|
3 |
Ψηφιακά Κυκλώματα |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|
3 |
Ψηφιακά Κυκλώματα |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
4 |
Αντικ/στραφής Προγρ/σμός |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
- |
2 |
4 |
4 |
4 |
Αντικ/στραφής Προγρ/σμός |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
1 |
1 |
4 |
5 |
|
5 |
Σήματα και Συστήματα |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
1 |
- |
3 |
5 |
5 |
Σήματα και Συστήματα |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
1 |
- |
3 |
4 |
|
6 |
Βάσεις Δεδομ. Ι |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
- |
3 |
5 |
5 |
6 |
Βάσεις Δεδομ. Ι |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
2 |
1 |
5 |
5 |
|
Σύνολο |
25 |
30 |
Σύνολο |
25 |
30 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
ΠΑΛΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||||||||||||
4ο Εξάμηνο |
|
4ο Εξάμηνο |
||||||||||||||
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
|
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
1 |
Δίκτυα Υπολογιστών Ι |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
2 |
4 |
6 |
1 |
Δίκτυα Υπολογιστών |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
2 |
4 |
5 |
|||
2 |
Επικοινωνίες Ι |
ΜΓΥ (Υ) |
3 |
- |
2 |
5 |
6 |
2 |
Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι |
ΜΓΥ (Υ) |
3 |
- |
2 |
5 |
6 |
|
3 |
Αρχιτεκτονική Υπολογιστών |
ΜΕΥ (Υ) |
3 |
- |
2 |
5 |
6 |
|
3 |
Αρχιτεκτονική Υπολογιστών |
ΜΕΥ (Υ) |
3 |
1 |
1 |
5 |
6 |
4 |
Βάσεις Δεδομένων ΙΙ |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
- |
2 |
4 |
4 |
4 |
Βάσεις Δεδομένων ΙΙ |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
1 |
1 |
4 |
5 |
|
5 |
Αριθμ. Μέθοδοι σε Προγρ/στικό Περιβάλλον |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
1 |
1 |
4 |
4 |
|
5 |
Ψηφιακή Επεξεργασία Σημάτων |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
2 |
- |
4 |
4 |
6 |
Αναλογικά Ηλεκτρονικά |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
- |
2 |
4 |
4 |
6 |
Αναλογικά Ηλεκτρονικά |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
- |
2 |
4 |
4 |
|
Σύνολο |
26 |
30 |
Σύνολο |
26 |
30 |
ΠΑΛΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||||||||||||
5ο Εξάμηνο |
|
5ο Εξάμηνο |
||||||||||||||
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
|
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
1 |
Ψηφιακή Επεξεργασία Σημάτων |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
1 |
1 |
4 |
5 |
1 |
Αριθμ. Μέθοδοι σε Προγρ/στικό Περιβάλλον |
ΜΓΥ (Υ) |
2 |
1 |
1 |
4 |
5 |
|
2 |
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
5 |
2 |
Τεχνολογίες Διαδικτύου |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
5 |
|
3 |
Δίκτυα Τηλεπ/νιών και Μετάδοσης |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
3 |
Δίκτυα Τηλεπ/νιών και Μετάδοσης |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|
4 |
Οπτικός Προγρ/σμός |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
- |
3 |
5 |
5 |
4 |
Οπτικός Προγρ/σμός |
ΜΕΥ (Υ) |
2 |
2 |
1 |
5 |
6 |
|
5 |
Στοιχεία Δικαίου και Κυβερνοηθική |
ΔΟΝΑ (Υ) |
2 |
- |
- |
2 |
3 |
|
5 |
Στοιχεία Δικαίου και Κυβερνοηθική |
ΔΟΝΑ (Υ) |
2 |
- |
- |
2 |
3 |
6 |
Αναγνώριση Προτύπων – Νευρωνικά Δίκτυα |
ΜΕΥ (Υ) |
3 |
1 |
- |
4 |
6 |
6 |
Αναγνώριση Προτύπων – Νευρωνικά Δίκτυα |
ΜΕΥ (Υ) |
3 |
1 |
- |
4 |
5 |
|
Σύνολο |
25 |
30 |
Σύνολο |
25 |
30 |
ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ)
- ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Τ.Ε.
- ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Τ.Ε.
- ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Η/Υ Τ.Ε.
ΠΑΛΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||||||||||||
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 1η 6ο Εξάμηνο |
|
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 1η 6ο Εξάμηνο |
||||||||||||||
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
|
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
1 |
Διδακτική |
ΔΟΝΑ (Υ) |
3 |
1 |
- |
4 |
3 |
1 |
Διδακτική και Τεχνικές Παρουσίασης |
ΔΟΝΑ (Υ) |
3 |
1 |
- |
4 |
3 |
|
2 |
Αλγόριθμοι και Δομές Δεδομ. |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
2 |
Αλγόριθμοι και Δομές Δεδομένων |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|
3 |
Τεχνολογία Λογισμικού Ι |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|
3 |
Μεθοδολογία Προγραμματισμού |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
4α |
Γραμμικός Προγ/σμός και Βελτιστοποίηση |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
4α |
Γραμμικός Προγ/σμός και Βελτιστοποίηση |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|
4β |
Ασαφή Συστήματα |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|
4β |
Ασαφή Συστήματα |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
5 |
Βασικό μάθημα της 2ης ή 3ης Κατεύθυνσης |
ΜΕ (Υ) |
5 |
7 |
5 |
Βασικό μάθημα της 2ης ή 3ης Κατεύθυνσης |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
||||
Σύνολο |
24 |
30 |
Σύνολο |
24 |
30 |
ΠΑΛΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 1η 7ο Εξάμηνο |
|
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 1η 7ο Εξάμηνο |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
|
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
|||||||||||||||||
1 |
Παιδαγωγικά |
ΔΟΝΑ (Υ) |
3 |
1 |
- |
4 |
3 |
1 |
Παιδαγωγικά |
ΔΟΝΑ (Υ) |
3 |
1 |
- |
4 |
3 |
||||||||||||||||||
2 |
Προγραμ/στικές Εφαρμογές στο Διαδίκτυο |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
2 |
Προγραμ/στικές Εφαρμογές στο Διαδίκτυο |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
||||||||||||||||||
3 |
Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|
3 |
Τεχνολογία Λογισμικού |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|||||||||||||||||
4α |
Μεταγλωττιστές |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|
4α |
Μεταγλωττιστές |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|||||||||||||||||
4β |
Προσομοίωση και Αναγνώριση Συστημάτων |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
4β |
Προσομοίωση και Αναγνώριση Συστημάτων |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
||||||||||||||||||
4γ |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4γ |
Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
||||||||||||||||||
5 |
Βασικό μάθημα της 2ης ή 3ης Κατεύθυνσης |
ΜΕ (Υ) |
3 |
2 |
5 |
7 |
5 |
Βασικό μάθημα της 2ης ή 3ης Κατεύθυνσης |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|||||||||||||||||||
Σύνολο |
24 |
30 |
Σύνολο |
24 |
30 |
||||||||||||||||||||||||||||
ΠΑΛΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 2η 6ο Εξάμηνο |
|
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 2η 6ο Εξάμηνο |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
|
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
|||||||||||||||||
1 |
Διδακτική |
ΔΟΝΑ (Υ) |
3 |
1 |
- |
4 |
3 |
1 |
Διδακτική |
ΔΟΝΑ (Υ) |
3 |
1 |
- |
4 |
3 |
||||||||||||||||||
2 |
Επικοινωνίες ΙΙ |
ΜΕ (Υ) |
3 |
1 |
2 |
6 |
7 |
2 |
Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα ΙΙ |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
||||||||||||||||||
3 |
Ασύρματες Επικοινωνίες |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|
3 |
Ασύρματες Επικοινωνίες |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|||||||||||||||||
4α |
Μικροκυματική Τεχνολογία |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
4α |
Τηλεπικοινωνιακά Δίκτυα Υψηλών Συχνοτήτων |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
||||||||||||||||||
4β |
Σύνθεση Τηλεπ/κών Διατάξεων |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|
4β |
Δίκτυα Δορυφορικών Επικοινωνιών |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|||||||||||||||||
5 |
Βασικό μάθημα της 1ης ή 3ης Κατεύθυνσης |
ΜΕ (Υ) |
3 |
2 |
5 |
7 |
5 |
Βασικό μάθημα της 1ης ή 3ης Κατεύθυνσης |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|||||||||||||||||||
Σύνολο |
25 |
30 |
Σύνολο |
24 |
30 |
||||||||||||||||||||||||||||
ΠΑΛΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||||||||||||
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 2η 7ο Εξάμηνο |
|
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 2η 7ο Εξάμηνο |
||||||||||||||
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
|
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
1 |
Παιδαγωγικά |
ΔΟΝΑ (Υ) |
3 |
1 |
- |
4 |
3 |
1 |
Παιδαγωγικά |
ΔΟΝΑ (Υ) |
3 |
1 |
- |
4 |
3 |
|
2 |
Κινητές Επικοινωνίες |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
2 |
Δίκτυα Κινητών Επικοινωνιών |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|
3 |
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙΙ |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|
3 |
Ασφάλεια και Διαχείριση Δικτύων |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
4α |
Νέες Τεχνολογίες Επικοινωνιών |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|
4α |
Ευρυζωνικά Δίκτυα |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
4β |
Υπολογιστικές Τεχνικές στις Τηλεπικοινωνίες |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|
4β |
Κεραίες-Διάδοση και Τηλεοπτικά Δίκτυα |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
5 |
Βασικό μάθημα της 1ης ή 3ης Κατεύθυνσης |
ΜΕ (Υ) |
3 |
- |
2 |
5 |
7 |
5 |
Βασικό μάθημα της 1ης ή 3ης Κατεύθυνσης |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|
Σύνολο |
24 |
30 |
Σύνολο |
24 |
30 |
ΠΑΛΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||||||||||||||
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 3η 6ο Εξάμηνο |
|
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 3η 6ο Εξάμηνο |
||||||||||||||||
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
|
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
||
1 |
Διδακτική |
ΔΟΝΑ (Υ) |
3 |
1 |
- |
4 |
3 |
1 |
Διδακτική |
ΔΟΝΑ (Υ) |
3 |
1 |
- |
4 |
3 |
|||
2 |
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου |
ΜΕ (Υ) |
3 |
- |
2 |
5 |
7 |
2 |
Αυτόματος και Ευφυής Έλεγχος Συστημάτων |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|||
3 |
Προηγμένα Ψηφιακά Συστήματα |
ΜΕ (Υ) |
3 |
- |
2 |
5 |
7 |
|
3 |
Προηγμένα Ψηφιακά Συστήματα |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
||
4α |
Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|
4α |
Συστήματα Συλλογής Πληροφοριών και Μετρήσεων |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
||
4β |
Βιομηχανική Πληροφορική |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|
4β |
Βιομηχανική Πληροφορική |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
||
5 |
Βασικό μάθημα της 1ης ή 2ης Κατεύθυνσης |
ΜΕ (Υ) |
3 |
- |
2 |
5 |
7 |
5 |
Βασικό μάθημα της 1ης ή 2ης Κατεύθυνσης |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|||
Σύνολο |
24 |
30 |
Σύνολο |
24 |
30 |
|||||||||||||
ΠΑΛΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||||||||||||
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 3η 7ο Εξάμηνο |
|
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 3η 7ο Εξάμηνο |
||||||||||||||
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
|
Α/Α |
Μάθημα |
Χαρακτη-ρισμός |
Θ |
ΑΠ |
Ε |
Σ |
ΔΜ |
1 |
Παιδαγωγικά |
ΔΟΝΑ (Υ) |
3 |
1 |
- |
4 |
3 |
1 |
Παιδαγωγικά |
ΔΟΝΑ (Υ) |
3 |
1 |
- |
4 |
3 |
|
2 |
Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
2 |
Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|
3 |
Προγρ/σμός Συστημάτων σε Πραγματικό Χρόνο |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
3 |
Προγρ/σμός Συστημάτων Πραγματικού Χρόνου |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|
4α |
Εξελικτική Υπολογιστική |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
4α |
Εξελικτική Υπολογιστική |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|
4γ |
Συστήματα Πολυμέσων |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
4β |
Συστήματα Πολυμέσων |
ΜΕ (ΕΥ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
6 |
|
5 |
Βασικό μάθημα της 1ης ή 2ης Κατεύθυνσης |
ΜΕ (Υ) |
3 |
- |
2 |
5 |
7 |
5 |
Βασικό μάθημα της 1ης ή 2ης Κατεύθυνσης |
ΜΕ (Υ) |
2 |
1 |
2 |
5 |
7 |
|
Σύνολο |
24 |
30 |
Σύνολο |
24 |
30 |
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ σε αντιπαραβολή με το
ΠΑΛΑΙΟ που θα ισχύσει από το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΠΑΛΑΙΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
1ο Εξαμηνο - 2ο Εξάμηνο - 3ο Εξάμηνο - 4ο Εξάμηνο - 5ο Εξάμηνο
1η Κατεύθυνση |
2η Κατεύθυνση |
3η Κατεύθυνση |
Συντομογραφίες
Θ: Θεωρία (ώρες) ΑΠ: Ασκήσεις Πράξης(ώρες) Ε: Εργαστήριο (ώρες).
ΜΓΥ: Μάθημα Γενικής Υποδομής ΜΕΥ: Μάθημα Ειδικής Υποδομής ΜΕ: Μάθημα Ειδικότητας
ΔΟΝΑ: μάθημα στην Διοίκηση, Οικονομία, Νομοθεσία, Ανθρωπιστικές επιστήμες
ΔΜ: Διαδακτικές μονάδες ΦΕ: Φόρτος Εργασίας
1ο Εξάμηνο
Α/α | Μάθημα | Θ | ΑΠ | Ε | Σ | ΔΜ | |
1 | Εισαγωγή στην Πληροφορική | ΜΕΥ (Υ) | 2 | 2 | 4 | 4 | |
2 | Φυσική Ι | ΜΓΥ (Υ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 |
3 | Προγραμματισμός Ι | ΜΓΥ (Υ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 5 |
4 | Διοίκηση Επιχ/σεων | ΔΟΝΑ (Υ) | 2 | 2 | 3 | ||
5 | Λογισμός Ι – Γραμμική Άλγεβρα | ΜΓΥ (Υ) | 4 | 2 | 1 | 7 | 8 |
6 | Ξένη Γλώσσα | ΜΓΥ (Υ) | 2 | 2 | 4 | ||
Σύνολο | 24 | 30 |
Α/α | Μάθημα | Θ | ΑΠ | Ε | Σ | ΔΜ | |
1 | Φυσική ΙΙ | ΜΓΥ (Υ) | 2 | 2 | 4 | 4 | |
2 | Προγραμματισμός ΙΙ | ΜΓΥ (Υ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 |
3 | Ηλεκτρικά Κυκλώματα | ΜΕΥ (Υ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 |
4 | Λειτουργικά Συστήματα. Ι | ΜΕΥ (Υ) | 2 | 2 | 4 | 4 | |
5 | Λογισμός ΙΙ | ΜΓΥ (Υ) | 2 | 1 | 3 | 5 | |
6 | Θεωρία Πιθανοτήτων & Στατιστική | ΜΓΥ (Υ) | 2 | 1 | 3 | 5 | |
Σύνολο | 24 | 30 |
Α/α | Μάθημα | Θ | ΑΠ | Ε | Σ | ΔΜ | ||
1 | Λειτουργικά Συστήματα. ΙΙ | ΜΕΥ (Υ) | 2 | 3 | 5 | 5 | ||
2 | Θεωρία της Πληροφορίας | ΜΕΥ (Υ) | 2 | 1 | 3 | 5 | ||
3 | Ψηφιακά Κυκλώματα | ΜΕΥ (Υ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
4 | Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός | ΜΕΥ (Υ) | 2 | 2 | 4 | 4 | ||
5 | Σήματα & Συστήματα | ΜΕΥ (Υ) | 2 | 1 | 3 | 5 | ||
6 | Βάσεις Δεδομένων Ι | ΜΓΥ (Υ) | 2 | 3 | 5 | 5 | ||
Σύνολο | 25 | 30 |
Α/α | Μάθημα | Θ | ΑΠ | Ε | Σ | ΔΜ | |||
1 | Δίκτυα Υπολογιστών Ι | ΜΕΥ (Υ) | 2 | 2 | 4 | 6 | |||
2 | Επικοινωνίες Ι | ΜΓΥ (Υ) | 3 | 2 | 5 | 6 | |||
3 | Αρχιτεκτονική Υπολογιστών | ΜΕΥ (Υ) | 3 | 2 | 5 | 6 | |||
4 | Βάσεις Δεδομένων ΙΙ | ΜΕΥ (Υ) | 2 | 2 | 4 | 4 | |||
5 | Αριθμητικές Μέθοδοι Σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον | ΜΓΥ (Υ) | 2 | 1 | 1 | 4 | 4 | ||
6 | Αναλογικά Ηλεκτρονικά | ΜΕ (Υ) | 2 | 2 | 4 | 4 | |||
Σύνολο | 26 | 30 |
Α/α | Μάθημα | Θ | ΑΠ | Ε | Σ | ΔΜ | ||
1 | Ψηφιακή Επεξεργασία Σημάτων | ΜΕΥ (Υ) | 2 | 1 | 1 | 4 | 5 | |
2 | Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ | ΜΕΥ (Υ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 5 | |
3 | Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών & Μετάδοσης | ΜΕ (Υ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
4 | Οπτικός Προγραμματισμός | ΜΕΥ (Υ) | 2 | 3 | 5 | 5 | ||
5 | Στοιχεία Δικαίου και Κυβερνοηθική | ΔΟΝΑ (Υ) | 2 | 2 | 3 | |||
6 | Αναγνώριση Προτύπων – Νευρωνικά Δίκτυα | ΜΕΥ (Υ) | 3 | 1 | 4 | 6 | ||
Σύνολο | 25 | 30 |
ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 1η - Υπολογιστικών Τεχνικών & Συστημάτων
Α/α | Μάθημα | Θ | ΑΠ | Ε | Σ | ΔΜ | ||
1 | Διδακτική | ΔΟΝΑ (Υ) | 3 | 3 | 3 | |||
2 | Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων | ΜΕ (Υ) | 3 | 2 | 5 | 7 | ||
3 | Τεχνολογία Λογισμικού Ι | ΜΕ (Υ) | 3 | 2 | 5 | 7 | ||
4α | Γραμμικός Προγραμματισμός και Βελτιστοποίηση | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
4β | Ασαφή Συστήματα | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
5 | Βασικό μάθημα της 2ης ή 3ης κατεύθυνσης | 3 | 2 | 5 | 7 | |||
Σύνολο | 23 | 30 |
Α/α | Μάθημα | Θ | ΑΠ | Ε | Σ | ΔΜ | ||
1 | Παιδαγωγικά | ΔΟΝΑ (Υ) | 3 | 3 | 3 | |||
2 | Προγραμματιστικές Εφαρμογές στο Διαδίκτυο | ΜΕ (Υ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 7 | |
3 | Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ | ΜΕ (Υ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 7 | |
4α | Εξελικτική Υπολογιστική | ΜΕ (EΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
4β | Μεταγλωττιστές | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
4γ | Προσομοίωση και Αναγνώριση Συστημάτων | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
5 | Βασικό μάθημα της 2ης ή 3ης κατεύθυνσης | 5 | 7 | |||||
Σύνολο | 23 | 30 |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 2η - Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων
Α/α | Μάθημα | Θ | ΑΠ | Ε | Σ | ΔΜ | ||
1 | Διδακτική | ΔΟΝΑ (Υ) | 3 | 3 | 3 | |||
2 | Επικοινωνίες ΙΙ | ΜΕ (Υ) | 3 | 1 | 2 | 6 | 7 | |
3 | Ασύρματες Επικοινωνίες | ΜΕ (Υ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 7 | |
4α | Τηλεπικοινωνιακά Δίκτυα Υ.Σ. | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
4β | Σύνθεση Τηλεπικοινωνιακών Διατάξεων | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
5 | Βασικό μάθημα της 1ης ή 3ης κατεύθυνσης | 3 | 2 | 5 | 7 | |||
Σύνολο | 24 | 30 |
Α/α | Μάθημα | Θ | ΑΠ | Ε | Σ | ΔΜ | ||
1 | Παιδαγωγικά | ΔΟΝΑ (Υ) | 3 | 3 | 3 | |||
2 | Κινητές Επικοινωνίες | ΜΕ (Υ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 7 | |
3 | Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙΙ | ΜΕ (Υ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 7 | |
4α | Νέες Τεχνολογίες Επικοινωνιών | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
4β | * Κεραίες και Διάδοση Ραδιοκυμάτων | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
5 | Βασικό μάθημα της 1ης ή 3ης κατεύθυνσης | 3 | 2 | 5 | 7 | |||
Σύνολο | 23 | 30 |
* Παλαιά ονομασία μαθήματος "Υπολογιστικές Τεχνικές στις Τηλεπικοινωνίες"
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 3η - Αρχιτεκτονικής Υπολογιστών & Βιομηχανικών Εφαρμογών
Α/α | Μάθημα | Θ | ΑΠ | Ε | Σ | ΔΜ | ||
1 | Διδακτική | ΔΟΝΑ (Υ) | 3 | 3 | 3 | |||
2 | Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου | ΜΕ (Υ) | 3 | 2 | 5 | 7 | ||
3 | Προηγμένα Ψηφιακά Συστήματα | ΜΕ (Υ) | 3 | 2 | 5 | 7 | ||
4α | Συστήματα Συλλογής Πληροφοριών και Μετρήσεων | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
4β | Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
4γ | Σχεδίαση Συστημάτων με τη Βοήθεια Υπολογιστή | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
4δ | Βιομηχανική Πληροφορική | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
5 | Βασικό μάθημα της 1ηςή 2ης κατεύθυνσης | 3 | 2 | 5 | 7 | |||
Σύνολο | 23 | 30 |
Α/α | Μάθημα | Θ | ΑΠ | Ε | Σ | ΔΜ | ||
1 | Παιδαγωγικά | ΔΟΝΑ (Υ) | 3 | 3 | 3 | |||
2 | Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας | ΜΕ (Υ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 7 | |
3 | Προγραμματισμός Συστημάτων σε Πραγματικό Χρόνο | ΜΕ (Υ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 7 | |
4α | Εισαγωγή στη Ρομποτική | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
4β | Ευφυής Έλεγχος | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
4γ | Συστήματα Πολυμέσων | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
4δ | Προγραμματισμός Λογικών Ελεγκτών και Ενσωματωμένων Συστημάτων | ΜΕ (ΕΥ) | 2 | 1 | 2 | 5 | 6 | |
5 | Βασικό μάθημα της 1ης ή 2ης κατεύθυνσης | 3 | 2 | 5 | 7 | |||
Σύνολο | 23 | 30 |
ΣΥΝΟΛΟ | ΠΟΣΟΣΤΟ ΩΡΩΝ | |
ΜΓΥ | 10 | 25% |
ΜΕΥ | 14 | 35% |
ΜΕ | 10 | 25% |
ΔΟΝΑ | 8 | 20% |
Ο Προϊστάμενος του Τμήματος