- Υπηρεσία 1. Προμήθεια υπολογιστικού εξοπλισμού για την υποστήριξη του Έργου.
- Υπηρεσία 2. Δημιουργία Ιδρυματικού Αποθετηρίου/Καταθετηρίου για τη Βιβλιοθήκη του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας – Σερρών.
- Π4. Αναφορά που θα καθορίζει τις πολιτικές προβολής και τις ροές απόθεσης που θα ενσωματωθούν στο Ι.Α., κατά κατηγορία τεκμηρίων, σε συμφωνία με τις Ιδρυματικές πολιτικές και ροές, που έχουν προβλεφθεί για το Ι.Α.
- Π5. Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας – Σερρών με τις επί μέρους υπηρεσίες: Αναζήτησης/Προβολής και Απόθεσης τεκμηρίωσης
- Π6. Υπογεγραμμένο παρουσιολόγιο επιμορφωτών-επιμορφούμενων (τουλάχιστον 10 ώρες εκπαίδευσης)
- Π7. Ολοκλήρωση πιλοτικής φάσης λειτουργίας: Κατάλογος καταχωρημένων πτυχιακών εργασιών, διδακτικών σημειώσεων, δημοσιευμένων εργασιών και πρακτικών ημερίδων (αρχική/πιλοτική απόθεση υλικού). Ενδεικτικά: 50 τεκμήρια ανά κατηγορία. Χρονολόγιο επίλυσης προβλημάτων.
- Π8. Τεύχος αναλυτικών οδηγιών για την κάθε επί μέρους λειτουργία του Αποθετηρίου, που υλοποιήθηκε
- Υπηρεσία 3. Ενίσχυση των Ψηφιακών Υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας – Σερρών. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο αυτής της Υπηρεσίας θα υλοποιηθούν τα εξής:
- 3.1 Ολοκληρωμένο διαδικτυακό περιβάλλον υποστήριξης συνεργασιών και επικοινωνίας ομάδων εργασίας (forum/fora χρηστών). Αυτό θα περιλαμβάνει παρακολούθηση και συντονισμό σχεδίων δράσης (project management), διαχείριση και διαμοιρασμό κοινών αρχείων, χρήση ημερολογίων, forum συζητήσεων και ανταλλαγή μηνυμάτων και ειδοποιήσεων. Το περιβάλλον θα είναι προσβάσιμο μέσω του ιστοτόπου της Βιβλιοθήκης.
- 3.2 Δημιουργία Ιδρυματικής Πύλης απόθεσης διδακτικού υλικού, με πιστοποίηση ΑΑΙ.
- Π9. Υπηρεσία διαχείρισης σχεδίων, συνεργασιών και ομάδων εργασίας («Forum χρηστών βιβλιοθήκης»)
- Π10. Υλικό τεκμηρίωσης του Forum χρηστών (3.1)
- Π11. Παρουσιολόγιο εκπαίδευσης της ομάδας διαχείρισης του έργου στην υπηρεσία 3.1 (τουλάχιστον 6 ώρες εκπαίδευσης)
- Π12. Υπηρεσία τεκμηρίωσης, απόθεσης, προβολής και διάθεσης ελεύθερου διδακτικού υλικού για το ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας – Σερρών
- Π13. Ιδρυματική πύλη για την προσπέλαση/αναζήτηση/ προβολή του διδακτικού υλικού, με υποδομή ΑΑΙ.
- Π14. Υλικό τεκμηρίωσης της Πύλης διδακτικού Υλικού
- Π15. Παρουσιολόγιο εκπαίδευσης των βιβλιοθηκονόμων στην υπηρεσία 3.2 (τουλάχιστον 6 ώρες εκπαίδευσης)
- Π16. Χρονολόγιο εργασιών πιλοτικής φάσης λειτουργίας (επίλυση προβλημάτων, πιλοτική απόθεση διδ. υλικού)
- Υπηρεσία 4. Υπηρεσία αυτοματοποίησης των λειτουργιών της Βιβλιοθήκης, μέσω συστήματος RFID και μέσω εισαγωγής έξυπνης κάρτας. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο αυτής της Υπηρεσίας θα υλοποιηθούν τα εξής:
- 4.1 Εισαγωγή συστήματος ανίχνευσης ραδιοσυχνοτήτων (RFID). Ζητείται η εγκατάσταση συστήματος RFID για τη διαχείριση των τεκμηρίων, με κατάλληλη διασύνδεση με το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Βιβλιοθήκης (ΟΠΣΒ) (ADVANCE της εταιρίας ELIDOC, καθώς και το υπό ανάπτυξη ILSaS). Το σύστημα RFID θα πρέπει να μην καταργεί, αλλά να συνεργάζεται με το υπάρχον σύστημα ασφαλείας που στηρίζεται σε μαγνητικές ταινίες, σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές.
- 4.2 Δημιουργία υπηρεσίας έξυπνης κάρτας (contactless smart card) για την ενιαία πρόσβαση στις υποδομές της Βιβλιοθήκης (δανειστικό τμήμα, φωτοτυπικά, εκτυπωτές) και στις ασφαλείς υποδομές του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας – Σερρών.
- Π17. Βασικός εξοπλισμός RFID (Τρεις σταθμοί βάσης, Σύστημα αυτόματου δανεισμού, φορητή συσκευή εντοπισμού και απογραφής τεκμηρίων με το λογισμικό λειτουργίας του όλου συστήματος)
- Π18. Υπηρεσία εισαγωγής συστήματος RFID και δημιουργία διεπαφής με ΟΠΣΒ και Αρχείο ημερήσιας παρακολούθησης επικόλλησης ετικετών
- Π19. Μόνιμες ετικέτες RFID για τα τεκμήρια της συλλογής (50000)
- Π20. Βασικός εξοπλισμός έξυπνης κάρτας (αναγνώστες (2) και χρεώστες καρτών (3), εκτυπωτής έξυπνων καρτών, Stand-alone self-service card center)
- Π21. Λογισμικό Διαχείρισης Υπηρεσίας έξυπνων καρτών
- Π22. Ασφαλείς έξυπνες κάρτες για την εκκίνηση της υπηρεσίας (2000 contactless smart card)
- Π23. Ημερολόγιο και παρουσιολόγιο επιμόρφωσης βιβλιοθηκονόμων για τις υπηρεσίες 4.1 και 4.2 (12 ώρες)
- Π24. Ολοκλήρωση πιλοτικής φάσης της υπηρεσίας 4. Χρονολόγιο επίλυσης προβλημάτων κατά την πιλοτική φάση λειτουργίας της υπηρεσίας 4.
- Π25. Πλήρης φάκελος τεκμηρίωσης των συστημάτων 4.1 και 4.2