Υποστήριξη Χρηστών
Το ΚΛ&ΔΔ δέχεται, καταγράφει και δρομολογεί προς επίλυση αιτήματα και προβλήματα των χρηστών που σχετίζονται με το δίκτυο δεδομένων και το τηλεφωνικό δίκτυο του ΔΙΠΑΕ Σερρών.Η υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης χρηστών (Help-Desk) λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή
- 9:00 π.μ. - 14:00 μ.μ.
Τηλέφωνο : 23210-49144
E-mail : itserres@cm.ihu.gr
Η υπηρεσία Help-Desk υποστηρίζει όλους τους χρήστες της Ακαδημαϊκής Κοινότητας σε αιτήματα ή προβλήματα που αφορούν:
- νέα σύνδεση στο δίκτυο δεδομένων,
- ακύρωση ή μεταφορά σύνδεσης,
- βλάβη σύνδεσης,
- εγκατάσταση νέου δικτυακού εξοπλισμού,
- βλάβες στα παθητικά στοιχεία (πρίζες, καλώδια, patch panels, ...) ή στον ενεργό εξοπλισμό ( routers, switches, τηλεφωνικά κέντρα, ...) του δικτύου,
- προβλήματα που αφορούν τις συνδέσεις WAN (Internet),
- προβλήματα που αφορούν τις υπηρεσίες που παρέχονται από το δίκτυο δεδομένων (e-mail, τηλεκπαίδευση, www, ftp, Ηλ. Γραμματεία κ.λ.π.).